Retourneren

Wil je iets retourneren?

Hieronder vind je de Vaak Gestelde Vragen

Onbedrukte producten retourneren
Na de ontvangst van onbedrukte producten is er een zichttermijn van 14 dagen. Mochten de producten niet zijn zoals je had gewenst, kun je binnen deze bedenktijd contact opnemen met ons. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 30 dagen na retourneren aan je teruggestort.

Bedrukte producten retourneren
Zoals de naam doet vermoeden, zijn bedrukte producten speciaal voor en door jou samengesteld en voorzien van een logo of tekst. De artikelen zijn met zorg, in overleg en naar jouw wensen, gemaakt. Daarnaast zal je voor de daadwerkelijk aankoop een digitale proefdruk ontvangen, welke je goedgekeurd moet hebben, voordat er overgegaan wordt op de aankoop en productie. Dit alles om met zekerheid te kunnen stellen, dat je tevreden bent over het voorgestelde product. Vanwege deze zorgvuldige aanpak is er op bedrukte producten geen zichttermijn en kunnen deze producten niet geretourneerd worden, tenzij het product niet overeenkomstig is aan de gemaakte afspraken.

Oppervlakte + opties bedrukking
Wil je weten hoe groot het maximaal te bedrukken oppervlakte is, en welke posities en kleuren er mogelijk zijn? Op promocompany.com vind je bij elk afzonderlijk product een beschrijving van de mogelijkheden met betrekking tot bedrukken. Ben je op zoek naar een specifieke bedrukkingoptie? Bij elk afzonderlijk product staat duidelijk beschreven wat het maximaal aantal te drukken kleuren is. Komt dit niet overeen met jouw logo of wensen, dan kunnen wij je helpen om jouw logo om te zetten naar meer of minder kleuren, precies zoals je wenst en zodat het passend is. Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op via telefoon, chat of mail, wij helpen je graag verder.

Hoe werkt dat precies? Een product laten bedrukken?
Nadat jij op promocompany.com hebt zitten puzzelen met producten, kleuren, logo’s en/of teksten, ontvang je na de bestelling binnen 4 uur een digitaal proefdruk. Dit voorbeeld is een weergave van het door jou samengestelde product met de gekozen kleuren en het logo op de gewenste grootte afgebeeld. Zo krijg je precies te zien hoe de bedrukking zal worden. Dus wil je weten hoe jouw logo en/of tekst zal staan op het product? Vraag dan vrijblijvend een gratis digitale proefdruk aan.

Verkeerde onbedrukte producten ontvangen
Mocht je onverhoopt toch het verkeerde product geleverd krijgen. Neem dan snel contact met ons op, zodat wij het voor je kunnen oplossen. We zullen zo snel mogelijk het juiste product leveren en de verkeerde producten bij je ophalen.

Verkeerde bedrukte producten ontvangen
Voordat we overgaan op de aankoop en productie, zult u goedkeuring moeten geven van een digitale proefdruk. Dit om verkeerd bedrukte producten natuurlijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen dat u het verkeerde bedrukte artikel ontvangt, ondanks de goedgekeurde digitale proefdruk, dan zullen wij de geleverde producten retourneren en alsnog de juiste producten zo snel mogelijk leveren.

De bestelling wijzigen of annuleren
Zodra de bestelling is gedaan, en je binnen 4 uur na jouw bestelling, de digitale proefdruk hebt goedgekeurd, gaat de productie van start en kan de order niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.

Producten uitproberen tijdens de zichttermijn
Wens je de onbedrukte producten uit te proberen tijdens de bedenktijd? Dat mag natuurlijk! Denk hierbij aan de normen en waarden die ook in een winkel zouden gelden, je kunt het product bekijken en uitproberen, maar het is niet de bedoeling binnen de zichttermijn het product intensief mee te dragen, zodat er gebruikssporen op ontstaan.

Onze Niet Goed Geld Terug garantie
Als het product anders wordt dan jij vooraf met ons hebt afgestemd, middels de goedkeuring van de digitale proefdruk, dan zullen wij in eerste instantie een nieuwe order voor je maken met het juiste product. Mocht je geen herstelorder wensen, dan wordt het bedrag binnen 30 dagen aan je teruggestort.


Andere vragen?
Is jouw vraag in de bovenstaande FAQ’s niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op via telefoon, chat of mail, zodat we jou direct kunnen voorzien van een passend antwoord op jouw vraag. Andere opmerkingen? Wij horen het graag.